ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Äntligen Fredag

Kategori: Allmänt

Fanns det inte ett TV program som hette så? Eller har jag riktigt fel nu?

Hur som helst..
Idag har det vartit non-stop action för mig. Är hundvakt så jag sov här hos Vivi idag. Vaknade två gånger att att hon gav mig söta små pussar. Jättemysigt. Verkligen. Alarmet ringde kvart i sju. Då var det bara att knalla ut med hunden. Eftersom jag är en sån tidsoptimist fick jag gå och äta frukost samtidigt. Inte mig emot dock. Frukost är inte min starka sida. Bytte om, borstade tänderna och sprang till tåget. Sen var det VFU som gällde från 8.30. Riktigt lugn dag idag dock.. Vi hade ett barn kvar till mellanmål.

Gick direkt till tåget och städade hos A och M. Sen gick jag direkt från städningen och tog Vivi på en promenad. När jag satte mig i soffan vid 20.15 var jag ganska död.
Har spenderat kvällen slötittandes på Lets Dance, en film och läst lite bloggar.

Nu ska jag gå sista rundan med Vivi innan jag kryper ner i sängen. Sjukt trött.. 
Ska nog ge mig själv lite sovmorgon imorgon.. :) Hoppas bara Vivi håller med mig. hehe.. om inte annat får jag väl sova middag ;)

/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: