ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Trött..

Kategori: Allmänt

Lite halvseg idag.. Håll tummarna för att det bara är för att jag inte är van vid att vara i barngrupp sju timmar om dagen och INTE en förkylning på G. Har planerat in en hel del både imorgon, på fredag och på lördag så då måste jag ju vara pigg o frisk! Sen måste jag ju kunna ha mina dansklasser på söndag! Har planerat in att vi ska göra klart den första dansen då.. får se hur det känns och lite så. Gillar inte att stressa fram ett resultat.

Var inne på Hemmakväll en snabbis och fick med mig fem filmer hem. Handlade alltså upp hundralappen jag fick igår efter att jag klippt Inger. Jag och film.. ni vet jue ;)

Ska kolla en liten stund på en av dem.. svenska filmer trängs ju inte direkt i min filmhylla, men den här verkade bra!
Sebastians Värld heter den.


God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: