ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 27 maj 2011

Kategori: Allmänt

Morrn!
Vakna, pigga och glada?!
Jag är vaken iaf, det är väl en bra början eller? Käkar frukost i detta nu. Ska ju jobba idag! :) Känns bra att jag får åtminstone fyra arbetsdagar den här månaden. Inte alls fel för kommande uttäckter det. Fick ju halva csn bidraget igår. Jay vad mycket pengar som trillade in på mitt konto! Not. hehe.. Men så e det, så då är det bara till att leva med det.
Har satt på en maskin tvätt, tanken är att jag ska hänga upp den på min rast sen. Hoppas nu att maskinen inte fuckar upp och inte tvättar som den ska. För då blir jag sur! ;)
Ska skriva klart min tenta idag med hade jag tänkt.. det sista finliret nu. Antal ord finns samt referenser till kursens tre böcker. Hoppas nu bara att min seminarieledare anser att texten är lika bra som jag gör! Känner verkligen inte för en fet omtenta på den här kursen :(
Nä, ska försöka koppla bort allt vad tenta heter fram till klockan 17 idag.. Då sjutton ska det skrivas!
(nä men fuyyyy vad jag e rolig! )
Kram!
några veckor sedan på humanisten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: