ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 6 maj 2011

Kategori: Allmänt

Hellou!
Jaja.. skit samma att det egentligen är lördag nu. Jag kommer ju skriva om fredagen så det så.
Började dagen med att få en tand lagad. Min första lagning! Det ni! :) Visade sig bli lite problematiskt eftersom jag hade tandställningen ivägen.. hehe. Tajmat värre. De fick helt enkelt ta bort tandställningen på de två innesta kindtänderna i överkäken för att kunna laga hålet. Fick gummisnoddar mellan tänderna så länge.. och en ny tid på torsdag. Jag kommer bli stammis där. Helt klart.
Kilade bort till VFU;n sen. Tyvärr var min handledare fortfarande sjuk.. Trist eftersom jag hade velat fråga henne några saker.. Men så är det. Fick en hel drös med pussar och kramar idag. Det kunde mitt lilla hjärta behöva. Är inte alls pigg på fler år med tandställningen. Kanske säger det just nu bara för att den först perioden med den.. innan läpparna har vant sig och man får små sår innanför och man har känslan av att tandställningen är ivägen. Konstant. Hela tiden.. Det är lite surt det.
Hade i vilket fall som helst en bra dag på praktiken.
Åt hamburgare.. klassisk fredag. Såg halva Harry Potter filmen med mamma och syster. :)
Nu ska jag strax krypa till kojs.. Kanske bkläddrar lite i Liedman innan jag somnar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: