ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 16 maj 2011

Kategori: Allmänt

God eftermiddag!
Jahapp.. min tanke i morse när jag vaknade var att kila upp och gå till tåget. Hade ju föreläsning idag.
Dock blev det inte så.. Vaknade lite för sent, hann dock fixa ihop allt o springa till tåget. Dock var tåget äckligt i tid idag så jag hann inte med det som går tio i åtta. Då var det ganska kört. Ingen ide att ta ett senare tåg eftersom jag då inte skulle hinna till föreläsningen. Knallde hem och åt frukost i godan ro framför datorn och projektarbetet istället. Hann skriva ner en del.. gött. Tankade energi genom att gå en runda med Vivi.
Sen blev det gårdagens rester till lunch. Rester är underskattat! :) Åkte in och städade också. Lika bra att passa på när man ändå har en dag "ledigt"
Nu har mamma kommit hem så jag bara väntar på att vi ska dricka kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: