ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 30 maj 2011

Kategori: Allmänt

Hej fina!
Hur har er dag varit?! Bra hoppas jag! Njutit av att det inte regnat kanske?
Själv har jag jobbat 8-16. Var lite duktig och satte igång tvättmaskinen innan jag gick hemifrån. Kilade hem på rasten och hängde upp den. Belönade mig själv med ett digestive kex. Har haft en go dag på jobbet, endast 13 kids som mest. Vi har varit ute en massa med. Gött!
Drack en kopp kaffe med mamma och läste en stund i solen. Tog mig i kragen och gick in och läste igenom tentan en sista gång. Nu är den inskickad! :) Sååå gött! Kommer dock inte kunna slappna av innan jag vet om att den är godkänd. Får jag omtenta vill jag ju veta det NU!
Hur som helst..
Ska se om mamma behöver hjälp, annars blir det till att gå en runda innan ja g börjar process platta håret.
Studenten för bror min på onsdag ju..
;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: