ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 15 maj 2011

Kategori: Allmänt

Ooops! Igår var der ju lördag 14 och inte 15 som jag skrev. haha.. tack du Johanna för att du har koll på mig ;)
Vad tyckte ni om Eurovision igår?! Jag höll på att dö lite ett tag när Sverige låg etta så pass länge. Sjukt fin tredjeplats hamnade Eric på iaf. Stort Grattis! :)
Tea och jag mölade i oss mammas nybakade bullar och choklad. Det näst bästa med eurovision är ju att man har en ypperlig anledningn till att äta massa gott!
Idag tog jag en ordentlig sovmorgon.. En anledning till det är för att jaf klockan 02.00 natten till idag ställde mig och storstädade toaletten. Tycker ni det låter knas? Då kan jag meddela att kvällar och nätter är den bästa stunden att städa på toa eftersom alla andra sover då. Då håller sig toaletten ren under en längre period än om man städar på morgonen eller mitt på dagen! Så det så!
Idag har jag inte gjort mycket mer än att äta frukost, hjälpt mamma med maten och just nu har vi mormor och morfar, Håkans föräldrar och två av de "vuxnas" gemensamma vänner på besök. De tittar på korten från Thailand så jag passade på att läsa lite i den fantastiska boken "hållbar utveckling" -Inger Björneloo..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: