ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 19 maj 2011

Kategori: Allmänt

Hej
Hur har er dag varit?! Min har varit helt ok! :) Började dagen med projektrbete hemma hos Angelica. Lite segt att inte ljudet funkar som det ska. Ännu mer irriterande att jag inte kan göra något åt saken.. hehe. Teknik är inte min starka sida direkt.. ;)
Knallade till tåget.. självklart var det lite försenat... vad annars liksom? Passade på att gå bort och städa hos A på en gång. Kom hem o drack kaffe med mamma. Nu har jag fixat matlåda till imorgon. Ska bara bre några smörgåsar med. Känner mig som ett litet skafferi när jag går hemifrån ibland.. hehe.
Imorgon har vi projektredovisning. Att prata inför folk är inte min starka sida, men jag har skrivit ner det jag ska säga.. Så håll tummarna!
Nu ska jag gå en runda innan jag sätter mig med en kursliktteraturbok. Vilken har jag inte riktigt bestämt än!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: