ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 7 november 2011

Kategori: Allmänt

Helloj!
.
Eftersom jag länge har ogillat måndagar har jag börjat skapa en vana till att göra måndagar lite extra roliga, mysiga eller effektiva. Jag har dansklass för Najje varje måndag vilket underlättar en hel del! Annars försöker jag se till att kanske ha en god lunchlåda, ta en kaffe med mamma, se något roligt på TV eller vad som helst som ger måndagen en postitv känsla. Det sätter liksom tonen på hela veckan om man kan se tillbaka och tänka att måndagen var bra, så då börjde ju veckan posititivt!
Idag då.
Seg som attan i morse men lyckades pallra mig upp ur sängen för en haltimmes promenad. Käkde frulle ochh sprang till tåget. Kursintrdutkion för Lbu 160 idag. Slutade tidigare så jag kom hem vid halv ett. Läste lite bloggar och laddade hem några pdf filer från Gul. Sen unnande jag mig lyxen att ta en haltimmes power nap. Lunch och sen hämtade jag Vivi och tog en långpromenad på en och en halv timme. Underbart! :)
.
Lagade mat med mamma och sen en kopp kaffe på det. Måndagslyx!
DAAANS för Najje och sen en snabbhandling.
.
Nu ska jag duscha innan sängen.
Bra måndag idag  :)
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: