ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

dinnertime

Kategori: Allmänt

.
.
Bild från 2006.. tror jag.
.
.
det där med mat.
Kommer det någonsin att sluta bli ångestframkallande?
Jag ogillar känslan av att vära mätt.
Men jag ogillar känslan av att vara hungrig eftersom jag vet att då måste jag äta.
Jag tycker om att äta. Men inte att känna mig mätt.
Jag måste själv få bestämma hur mycket, hur länge och vad jag äter.
Jag tycker inte om att bli bjuden på mat som jag vanligtvis inte äter.
Jag gillar inte att tacka nej.
Samtidigt som jag egentligen tycker att det är OK att äta någonting som inte är supernyttigt.
Chokladberoende som jag är.
Varje gång jag äter något som inte är typ broccoli måste jag intala mig själv att det är ok.
För det är ju OK.
Eller hur?
Men känslan finns kvar.
Kan man manipulera sina känslor?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: