ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 21 oktober 2011

Kategori: Allmänt

Helloy!
.
Trevligt att just Du kikade in o läste min blogg :)
.
Har ni haft en bra fredag?! Min har varit bra än så länge! :) Åkte med 07.37 tåget in till göteborg för att möta upp basgruppen. Vi fick gjort en del, på måndag tar vi tag i gestaltningen. Ska bli sååå kul att spela upp en teater. Inte. Suck. Men det är väl bara att få det gjort, antar jag.
Hann med 12.47 tåget hem. Käkade, knallade bort och hämtade vovvarna åt min bror som försov sig. Var ute en långpromenad. Häärligt.
Kom tillbaka och har opponerat på ett fördjupningsarbete. Intressant att läsa andras! :)
.
Ska  gå en runda till, abstinensen talar, innan jag äter resterna av kycklingpajen med syster yster! :) Blir nog senaste avsnittet av Vampire Diaries på det. Ikväll blir det idol-mys med fina tjejer!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: