ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 31 oktober 2011

Kategori: Allmänt

Helloou peeps!
.
Haft en bra måndag eller?
Jag har haft det najs jag. Hade endast två timmars föreläsning. Soft. Efter det passade vi på att ta ett snabbt basgruppsmöte och gå igenom vårt fördjupningsarbete. Passade på att käka lunch. Lax. Sjuuuukt gott! Tack mamma :)
.
Kom hem vid två tiden. Fixade lite med tvätten. Fixade lite med fördjupningsarbetet. Kilade bort och hämtade Vivi. Promenerade en timme med henne. Så gött! Saknar att ha en vovve hemma. Är man uppväxt med det är det sjukt tomt utan... Tog en kopp kaffe med mamma innan jag åkte till dansen.
Fasiken vilka underbara dansare vi har på Allebike! Oslagbart! :)
.
Nu ska jag sooova.
Två timmars föreläsning imorgon bara. Men det är ett sjukt intressant ämne, barn som far illa, så då vill man ju vara på alerten!
.
.
Saknar min fina vovve.
Milou

Kommentarer


Kommentera inlägget här: