ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 19 oktober 2011

Kategori: Allmänt

Hellou.
.
Började dagen med en haltimmes promenad. Regnigt, blött o mörkt. Men jisses vad det är guld värt att komma ut en stund på morgonen innan ma ska sitta inne en hel förmiddag och plugga.
. Åkte in med åtta tåget till göteborg. Sen höll jag på att gå alldeles galet vilse men hittade tillslut rätt busshållplats. Bytte buss en gång och kom, blöt o kall, hem till Suvisa, min basgruppsmedlem. Vi skulle sitta hemma hos henne i Backa och skriva på fördjupningarbetet och öva lite på gestaltningen.
Det gick bra! Fick positiv feedback när jag läste högt. Att läsa högt för folk är nämligen något av det värsta jag vet :( .
Hur som helst. Hann med 14.17 tåget hem. Drack kaffe med mamma o syster. Gick en runda, åkte till dansen och dansade för bästa Alex. Kom hem, käkade, skrev lite mer på fördjupninge, har tjötat med fina vänner på fb och nu tänkte jag sova. "Ledig" dag imorgon så jag känner mig sjukt duktig som ska släcka lampan redan :)
.
God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: