ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 27 oktober 2011

Kategori: Allmänt

Hejjsan!
.
Hur har ni haft det denna torsdag? Haha... jag var tvungen att kolla på rubriken för att se efter så att jag skrev rätt dag. Bra koll man har. Inte.
.
Min dag började med en dryg halvtimmes promenad. Stressade till tåget för att hinna till tandregleringen. Missade första halvtimmen på föreläsningen på grund av det. Irriterande med tanke på att det idag handlade om ett sjukt intressant ämne. Barns uppväxtvillkor. Hur barn växer upp, i olika miujlöer och därmed får olika villkor till inlärning, socialt beteende med mera. Det borde alla föräldrar läsa.
.
Slutade strax innan tre och kilade till tåget. Tog en kopp kaffe med mamma innan vi gick bort och hämtade Vivi.
Börjar få lite ont i huvudet men tänker inte mer på det. Sen inser jag att jag ser dåligt. Tomma fläckar. Suddigt. Toppen. Migrän. Vid det här laget har mamma svängt av hemåt medan jag och Vivi gick en omväg hem till henne. Lämnar henne, då har jag riktigt ont i huvudet. Går hem, tar en tablett och lägger mig. Däckad i två timmar nästan precis innan det släpper.
Mamma är söt och lägger en blöt handduk på min panna. Jisses vad underskattat det är! :)
.
Ska sova snart. Lite knepigt eftersom jag i pincip varit stilla hela eftermiddagen. jaja.. Fortsättning på föreläsningen imorgon så då vill man ju vara pigg!
.
God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: