ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 14 september 2011

Kategori: Allmänt

.
Seg tjej här idag.
Har haft VFU idag.
8-14
Fick gjort det som är meningen att jag ska göra.
Söta ungar, men vissa var ju liiite snoriga. Får se om jag blir sjuk eller om jag klarar mig ;)
Haft en go huvudvärk idag också.
Svängde inom biblioteket och lånade Svinalängorna. En del av kurslitteraturen.
Har inte kommit så långt men än så länge är den ok. Lite jobbigt skriven kanske, men man kommer kanske in i tugget efter ett tag.
Mamma åkte till Österrike med Håkan idag. Najs! Lite föräldraledighet är inte fel det inte.
Tog en lång promenad innan jag ställde mig och laga matlådor till mig själv. Tog bort en del av huvudvärken- funderar på när jag ska gå nästa runda.
Har tvättat och hängt upp en maskin tvätt.. undrar om det finns så att jag kan tvätta en maskin till?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: