ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 21 september 2011

Kategori: Allmänt

Hej!
.
Hur är det med er denna gråa septemberdag?
Jag mår helt ok. Planering som snurrar i huvudet bara. Ni vet.
Tågtider, pluggtider, danstider, planera dansen, promenader (ett måste för mig) samt att kanske hinna städa lite mellan varven också.
jaja..
Idag klev jag upp strax innan sju. Plockade ur diskmaskinen, käkade frukost o matade katten. 07.37 satt jag på tåget in till Göteborg.
08.30 var min basgrupp samlad. Vi var effektiva idag ch fixade ihop en text - och diskursanalys. Planerade in fler basgruppstider m.m. Det känns som att vi har läget under kontroll vilket är sjukt gött!
.
Var hemma vid halv ett. Tog det lugnt, käkade lite choklad. Fixade lite småsaker och knallade sen bort och hämtade Vivi. Fint väder idag ju! :)
.
Fixade matlåda till imorgon.. vilket visade sig vara onödigt eftersom vi tydligen bara har tre timmars föreläsning imorgon, om jag har fattat schemat rätt. Halva tiden bortplockad... lite tråkigt kanske. Det verkde vara ett bra ämne imorgon.
Men men..
Varit ute en liiten runda till.. ska knapra i mig några rostade smörgåsar och snart blir det daaaaans!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: