ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 28 september 2011

Kategori: Allmänt

God kväll på er!
.
Dåligt med updateringar här. Jag vet.
.
Började dagen som alltid med en halvtimmes promenad. Gött. Käkade frulle o sprang till tåget. Idag hade vi seminarium och pratade om jämställdhet. Sjukt intressant. Man bemöter ju verkligen pojkar och flickor olika. Hur gärna vi än vill tro något annat. Något att jobba på att vara medveten om!
.
Kom hem vid ett, lästa bloggar, städade lite och unnade mig en power nap.
Hängde upp en maskin tvätt, gick en promenad på ca 65 minuter. Kom hem, drack kaffe med mamma o syster.
Bytta kläder och körde till dansen. På vägen svängde jag inom biblioteket. Lämnde in en bok och lånade två nya.
Kurslitteratur. Gillar att man kan låna och slippa köpa :)
.
Dansade för Alex en timme. Underbart!
Bidde till att handla efteråt. Sjukt okul, men man måste ju äta.. hehe.
Kom hem för 1 1,5 timme sen ungefär. Har plockat upp och ställt in alla varor, käkat lite och klickat hem lite grejjer från ginza. Jag vet.. Im addicted ;)
.
Nu ska jag  ta en nattpromenad. Har fixat hem lite ny musik!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: