ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 6 september 2011

Kategori: Allmänt

Haj haj!
.
Det regnar idag, inte alls lika mycket dock. (varför nu det var intressant att skriva..?)
Hur som helst.
Just nu sitter jag o mamma i min säng (som jag även använder som soffa) och kollar på Idol. Bara jag som tycker att Alexander Bard är elak? Han har ju en kommentar om allt.
Å andra sidan kan jag inte speciellt mycket om musik, mer än att jag älskar att lyssna på¨det, så jag kanske inte är rätt person att bedöma det visserligen.
.
Har haft en ganska soft men ändå riktgt intressant dag i skolan. Hade en föreläsning på ämnet barnspsykologi. Riktigt intressant! Hon tog bland annat upp hur barn formar sig efter samhället. Alltså är det kanske inte så konstigt att barn idag inte är "likadana" som barn förr?! Nej, verkligen inte. Nu avslutar vi det ämnet innan jag skenar iväg i en lång diskussion om det..
.
Har fixat en ny plattång idag. Nice :)
.
Resten av kvällen kommer spenderas med mina underbara kursböcker!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: