ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 22 september 2011

Kategori: Allmänt

Hej svejs!
.
Jag mår illa.
Jag vet inte om det är för att jag har slarvar med maten, tror inte det. (jag måste äta var tredje timme för att må bra.. ungefär som att jag behöver hålla någon form av kontinuerlig balans i magen.. typ)
Har hur som helst haft en ganska chill dag.
Föreläsning mellan 9-12. Över en timmes diskussions-uppgift på det med. Då hann jag käka lunch med min basgruppskamrat Mejjan. :)
Efter föreläsningen svängde jag inom HM. Plockade upp ett baslinne för 50 pix.. Kommer bli perfekt att dansa i eller strosa runt i hemma.. Me like!
.
Har haft en lugn eftermiddag och kväll. Pluggat lite, tagir två sköna promenader och druckit kaffe med mamma.
Funderar på om jag ska ta en promenad till eller om jag ska sova? Dagens I - lands problem ;)
.
Pyret
mitt lilla blåbär

Kommentarer


Kommentera inlägget här: