ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 19 april 2012

Kategori: Allmänt

Peace and loooove!
Hade en riktigt givande stund på Univeristetet idag. Alltid gött när man kan reda ut lite begrepp samt planera och organisera kommande arbeten så att man har läget under kontroll. Effektivitet uppskattas ju! :)
.
Sov dock sjukt illa i natt. jag var väl hög på energi efter dansen eller något, så när jag ko hem käkade jag mat, gick en runda och sen däckade jag i närmare en timme. Oooops. Men jisses vad gött! :)
Gick en runda till innan dansen. Så sjukt gött att känna att vinden faktiskt värmer och inte kyler! Att jag sedan lyckades tajma så att jag gick in när det började regna var ju ren och skär skicklighet från min sida, eller hur!
Käkade och drog till dansen. Bara en timme på torsdagar, sååå trist. Jag vill dansa länge!
.
Handlde lite smågrejjer på hemvägen. Mestadels frukt o kaffe. Mina två måste för att överleva. Idag har jag inte druckit kaffe på hela dagen eftersom det var slut här hemma. Jag dog lite i går när jag insåg det.. men jag har överlevt, än så länge iaf ;)
.
Nej. Man kanske ska passa på att sova ikapp lite när man faktiskt har sovmorgon imorgon? Föreläsningen börjar först klockan tio. Göttans!
-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: