ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 20 augusti 2012

Kategori: Allmänt

Morsning på er!
 
Här är man uppe med tuppen vettni! hehe, ne men nästan. Tio i sju ringde min klocka. Tänkte vara duktig och komma upp i tid ifall man skulle bli inringd för jobb. Inte var det någon som ringde inte, men jag har iaf hunnit med en timme och femton minuters promenad samt dammat av lite på mitt rum. Välbeövligt. Borde damsuga med. Synd att dammsugaren är på övervåningen och att jag inte vågar gå med den i trappan ;)
 
Ska äta upp min frukost och sen ta med Besos ut i skogen. Han älskar att hoppa runt o tönta sig, och det gör ju jag med, så då passar det bra att göra det bland buskar o träd. Inte så många som ser en då... man kan lätt bli idiotförklarad.. 
 
Sen ska jag hem till Johanna! :) trevliga planer!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: