ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 8 augusti 2012

Kategori: Allmänt

 
Hmm.. blir så ointressanta inlägg när man i princip gör samma sak varje dag. 
Upp o promenera för att sedan äta frukost och sedan dra till jobbet.
På jobbet är det dessutom super lungt med ca fem barn. Jag har spenderat dagen med att laga böcker och påbörjat arbetet med att göra grattis-kort. Det ska bli nyckelpigor, jättesöt ide :) Kanske kommer ihåg att ta en bild o visa när de är klara. Idag har jag bara suttit och klippt ut nyckelpigan samt vingarna. Har jag träningsvärk i högerhanden imorgon vet jag ju varför! 
 
Lyckades självklart pricka in att vara ute och gå när det spöregnade. Suck. Men det var ganska varmt, så det gjorde inget. 
Mamma var inom och lämnade nybakade bullar. lyx!!! Mammas bullar är bäst. 
 
har precis varit ute med vovvarna en liten kisserunda. Övar lillen på att vara ute i regn samt mörker.. 
 
nu ska jag sova!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: