ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 5 augusti 2012

Kategori: Allmänt

 
Eftermiddag mina vänner. 
 
Konstigt väder idag.. som vanligt den här sommaren tycker jag. Hur som helst, det behöver ju inte bli en väderleksblogg det här bara för den saken skull! 
Precis inkommen från en promenad med hundarna. Båda två! Vi var nere och badade. Eller självklart var det bara Vivi som badade, både jag o Besos höll oss på det torra. hehe
På väg hem lyckades Vivi tappa sitt halsband. Suck. Jag kommer till och med ihåg att jag tänkte "bara inte hunden tappar halsbandet" eftersom det blivit väldigt stort och hängde löst.  Sen glömde jag såklart bort det och knallade vidare. Vände och letade efter det när jag såg att det var borta, men tjena mittbena att hitta ett brunt halsband bland en massa bruna löv. 
Jaja, det är inte så man börjar gråta kanske, men lite surt ändå. 
 
Ska snart ställa mig och laga lite mat, spenat mm. Älskar spenat! sjukt gott. 
 
senare blir det en promenad med mamma, förhoppningsvis, om hon inte fegar ur ;)
...också OS såklart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: