ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 17 december 2012

Kategori: Allmänt

 
Bara för att man har sovmorgon innebär inte det att man  har en effektiv dag.
Antar att det var för att jag gick och lade mig alldeles för sent igår för att kunna gå upp och vara effektiv nu imorse.
Klev upp strax innan åtta. Fixade med kaffe och matlådor innan jag tog med en högst ovillig Besos på promenad. 
 
Sedan in till skolan för handledning, kort lunch innan kropp och röst. Idag sjöng vi jullåtar! Lite julkänsla på det. Kan behövad med tanke på vädret. Suck. Jag föredrar några minusgrader, sol, och snö framför plusgrader, grå himmel och slask. Men  man kan väl inte få allt här i livet antar jag? Eller. 
 
Kom hem och gick en runda med Besos. 
Har fixat matlådor till imorgon, ätit kvällsmat, mölat nötter och gjort min dagliga runda på nätet. Ska snart ta med vovven på kvällspromenad, men först skriva lite på en rytmik-övning som ska presenteras i januari.
 
Men men. 
Har verkligen inget mer intressant att berätta, så nu ska jag hålla käft! ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: