ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 31 december 2012

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
 
NYÅRSAFTON!
 
Min dag började dock mindre roligt.. under min morgonpromenad fick jag sjukt ont i huvudet samtidigt som mitt synfäält blev lite suddigt. Tydliga tecken på migrän. Underbart.
Går hem, rotar fram en voltaren och inser att det kanske inte är så smart att käka smärtstillande på fastande mage. Trycker i mig lite frukost innan jag går o lägger mig och sover i en och en halv timme. 
Kliver upp, och inser att jag kanske faktiskt behövde den där extra sömnen? Känner mig pigg och utvilad. Går en runda med Besos, äter lite lunch och en kopp kaffe på det. 
 
Kör bort till maxi och handlar. Inte alls mycket folk, faktiskt, vilket jag trodde det skulle vara, men folk kanske förbereder maten som bäst vid 15-tiden på nyårsafton? Vad vet jag. 
Hem, packa upp, promenera med vovven i regnet. Möter dock inte en kotte, så jag kan gå o vara allmänt löjlig helt i fred. Gött :D
Sen kommer min underbara mamma med mat till mig! Kasslergryta!! Lyx! Samt en förätt med räkor m.m. Ska alldeles strax sätta tänderna i dessa läckerheter.. gött!
 
GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER!
 
(ja, jag firar nyår i min one-piece!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: