ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 12 december

Kategori: Allmänt

 12 - 12 - 12
om det nu var någon som missat det---?
Måste ju ändå vara lite nörd och säga att det faktiskt är liiiite coolt. 
 
Upp vid 05.00 idag. Med tanke på att jag somnade strax innan 22 igår så gick det faktiskt ganska smärtfritt.
Ut med vovven och sedan till tåget. 
Lämnade över Besos till syster i VB- frukost på tåget och sedan strass till skolan. Kom nääästan i tid. Hade varit mer i tid om jag inte, på ren vana, gick till fel lektionssal. hehe. Hade iaf en rolig dramalektion. Jag gillar drama! Vi kör mycket lekar, samarbetsövningar o liknande, vilket inte bara är sjukt nyttigt, utan även kul! 
 
bagruppsmöte och lunch på det. 
 
Sedan multimedia. Jag tycker själv att min ljudfil blev ok. Men jag vete sjutton om min lärare skulle hålla med mig.. Men det återstår att se!
 
In till VB för att hämta vovven. 
Fick skjuts av min bror hem. tack tack. In, byta om och ut o gå! 
Hem, byta om och sen kom finaste Angelica och förgyllde min kväll! :) Med sig hade hon en underbar energi 
och en vidrigt snygg tatuering!
 
Åkte in till Maxi vid halv tio och veckohandlade. På 22 minuter, typ. Inte illa va?
Mötte Alex mé! Kul! 
 
hem, packa ur varor och nu sitter ja här med en påse nötter som en annan nöt. Ska strax ner o kissa hunden innan jag kryper till kojs. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: