ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 2 december 2012

Kategori: Allmänt

 
Det första ljuset brinner, det första i min rad..
 
Eller, jag har då inte tänt några ljus i dag.. har ni?
Käkat pepparkakor? Druckit glögg? Shoppat julklappar?
 
Jag började som vanligt min dag med en promenad med Besos.  Skulle haft mössa.. kallt om öronen ju!
in o äta frukost. Tog en power nap på det ;)
Sen bort till Nolhaga. Systern min behövde låna pengar, och vem ringer man då om inte sin syster?! 
Från Nolhaga gick  jag en runda med Besos, svängde inom hemma och hämtade plånboken för att kila bort till bion och hämta ut biljetterna. Bio-mys ikväll :)
 
Hem o käka. Slappa och vara allmänt oeffektiv :P
Ska grejja med ngt lite mer vettigt nu tänkte jag, innan jag tar med mig Besos ut igen.,,  haha, inte för att jag tror att han är så pigg på det, men måste ju ut innan filmen börjar :)
 
Ha d!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: