ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 4 december 2012

Kategori: Allmänt

 
Det blev en ofrivillig hemmadag för mig idag. 
Å allt e tågens fel! 
 
Uppe med tuppen som planerat för att rasta Besos innan skolan. Stressade som en, jag vet inte vad, 
till stationen. Men gick det något tåg? Icke. Surade värre än citronen och beslöt mig för att satsa på att gå på eftermiddagens seminarium istället. Knallade bort till bilen, kom på att jag inte hade några äpplen hemma, så passade på att lufta bilen, köpa äpplen och parkera nere på gatan. Nära o bra liksom. 
 
Äta frukost, sega lite framför datorn, kolla av och svara på mejl, fixa lite med banken o annat trök. Insåg att pendeltrafiken är sjukt försenad hela dagen, och i ärlighetens namn har jag ingen lust att chansa för en och en halv timmes seminarium, så det fick bli en dag hemma.
Ut med vovven. Första biten gick finemang, utanför Stadsskogens Förskola gjorde det ont, knät alltså. Jiddrans vad sur jag var! Haltade iaf hem (vad annars ska man göra?!) och har sitter nu med dagens första kopp kaffe. Har även slängt in lite lax, morötter och spenat i ugnen. Morgondagens lunch. Bra där ;)
 
Nu blir det plugg, kaffe o gos med Besos!
 
 

Kommentarer

  • Johanna E säger:

    Haha, sant! Det gör vi ju alla i våra vinterskrudar :P Tentan är inlämnad, nu får det bära eller brita och förmodligen brister det, hehe :P Hälsan duger, en väldig dipp idag bara men har chillat och hoppas vara pigg imorgon :)

    Hur är det själv?! Katte! Du får inte gå så långa promenader när du har ont i knät! Fy! ;) // Hälsningar Syster Johanna

    2012-12-04 | 15:02:20
    Bloggadress: http://doowop.se

Kommentera inlägget här: