ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 27 december

Kategori: Allmänt

 
Meninglösa dag.
Har i princip inte gjort något alls.
Damsög lite kvickt i morse och rensat ur och organiserat lite i ett skåp.
Thats it. 
 
Om man som jag avskyr att springa runt och trängas med folk på
mellandagsrean, vad ska man då hitta på?
 
Tog tillvara på vädret idag iaf,
lite lustigt, Drog mig för att gå ut på mitt-på-dagen promenaden idag.
Seg och trött.. Tog på mig ytterkläderna i snigelfart, gick ut, och väl ute drog jag mig för
att gå in igen. Sjukt gött väder ute jue!
 
Ska strax bege mig ut igen... det enda nyttiga som gjorts idag, typ.
 

Kommentarer

  • Johanna E säger:

    Fin bild Katte! :)

    Haha ja, det tror jag kanske man kan ;) Du får komma och dricka kaffe hos mig snart helt enkelt ;)

    2012-12-28 | 00:31:20
    Bloggadress: http://doowop.se

Kommentera inlägget här: