ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 19 februari 2012

Kategori: Allmänt

Jojo.
.
Trevlig söndag idag :) Började med 50 minuter på cykeln följt av frukost!
Degade en stund med lite bloggar o dylikt innan jag tog en promenad.
Den första av två idag. Snöade och var molnigt på den första promenaden jag tog. Gött med en promenad men
trist med grått väder, så när det blev lite mer soligt tog jag en runda till ;)
Sedan blev det maaaat! Mamma lagade kyckling o ris. Bidde matlåda till imorgon med. Lyx att slippa tänka på det jue!
.
Laddar inför en vecka med praktik. Jag kommer att bli bedömd på en aktivitet i veckan. Nervööööst! Att bli
analyserad är inte det jag gillar mest, om vi säger så. Men jag antar att jag måste.. :(
.
kollar på Äkta Människor och taggar inför att sova.
SOOOOOVA! är bland det bästa jag vet, hehe! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: