ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 7 februari 2012

Kategori: Allmänt

Hej hopp.
.
Illa med bloggandet.
Igår var det full rulle. Upp på morgonen, cykla, frukost, tåget.
Hade seminarium och föreläsning, 9-15. Sedan knallade jag direkt och hämtade Vivi.
Fick använda min halsduk som koppel eftersom jag inte hittade ngt. haha
Tur att man hade ett grimskaft i garaget! ;)
Sedan var det hem och vända innan dansen!
Ragga o Street med Najje. Sååå gött att kunna dansa och ta i lite mer! Foten känns mkt bättre, även
om jag fort blir trött och for lite ont i den. Men det går ju och rätt håll.
.
Idag har jag haft VFU, började strax innan åtta och gick vid halv fyra.
Bara 8 kids till lunch. Löjligt!
Passade på att städa på Frimärksklubben när jag ändå var i stan.
Kom hem och drack kaffe med mamma. :) Äggmacka på det!
Cyklade en 50 minuter innan jag kollade på Mot Alla Odds och klippte mamma.
Ska soooooova nuuuuu!
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: