ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 23 februari 2012

Kategori: Allmänt

Sa jag att min vfu-ledare var nöjd med min aktivitet?
Hon ansåg att jag var bra i mitt ledarskap. Jisses! Det har jag aldrig
hört förut. Kul! :)
.
Idag hade jag en sen dag på vfu:n. Hade egentligen tänkt att gå direkt till Allebike, men eftersom jag under sista halvtimmen under praktiken insåg att jag skulle få migrän, (det börjar alltid med att jagvfår suddig syn och att det dansar suddiga prickar framför ögonen) åkte jag hem istället. Mamma slutade nästan samtidigt så hon hämtade upp mig. Gick o lade mig direkt.
Det resulterar dock i att jag har svårt att somna nu.. suck. Jaja.. bara en dag kvar innan helgen. Naaajs!
Imorgon ska jag dock gå direkt från vfu:n och hämta två goingar på förskolan. Ska vara lite barnvakt fram till 21.00. Sedan tänker jag gå hem, lägga mig raklång och inte röra mig alls. hehe.  Låter väl som en bra plan?!
.
Nej. Måste. Sova.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: