ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 13 januari 2012

Kategori: Allmänt

Ok.
Bra dag idag! :)
Började dagen med lite drygt en timmes promenad. Bra vana det, sätter färgen på dagen.
Sedan väckte jag bror min o vi åkte in till stora staden och solade.. Första gången för mig.
vad jag tyckte om det? jo vars. Lite avslappnande kanske ;)
Åkte hem o käkade lite lunch. Sedan åkte jag in till staden igen. Mötte upp Johanna.
Spenderade några timmar med henne. Tog en promenad, drack kaffe bytte julklappar o tjötade.
Jag behövde det. Mår alltid så bra efter en stunde med henne. Fina vänner betyder allt!
.
Åkte med mamma hem o käkade kyckling.
Drack lite mera kaffe och har sedan dess skrivit lite på tentan samt tagit en promenad.
Funderar på om jag ska orka dra mig till duschen.. haha. Äckelvarning på mig!
.
Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: