ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 18 januari 2012

Kategori: Allmänt

Hello peeps.
.
Sjutton vad segt det var att stiga upp i morse! Var tvungen att korta ner min morgonpromenad till en timme. Brukar gå ca 70 minuter om jag har en ledig dag annars. Men idag hade jag planerat in att åka in med 9.48 tåget till A.sås för att göra lite ärenden. Ogillar att rucka på mina planeringar så det tåget fick det bli!
Först biblioteket för att lämna lite böcker och låna nya.
Sedan en snabbis in i några skoaffärer. Hittade dock inget. Suger att ha strl 35 i skor ibland asså.
in på gina och köpte ett par leggins. De jag har är nääära på att gå sönder.
Kilade in på el-giganten. Min mp3 gick sönder igår. Eller la av. Ljudet mojsade totalt och bara fuckade upp ogår när jag var ute och gick. Surade ihop totalt gjorde jag. Jag överlever liksom inte utan min mp3! Ska ha begravnign senare idag. Någon som vill komma?!
Gick hem. Gött!
Nu ska jag laga lunch och matlåda till imorgon på samma gång.
peace
.
bild tagen med mobilen för några dagar sedan när det var frost

Kommentarer


Kommentera inlägget här: