ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 1 januari 2012

Kategori: Allmänt

Hallå.
.
Skitseg dag idag. Konstigt egentligen.
Jag var ju liksom spik nykter igår och gick och lade mig strax innan 2.
Men det kanske är så att man bara ska vara lite seg första dagen på det nya året? haha, vem vet.
Har iaf skrivit klart min tenta. Vi har ett granskningsseminrarium den 12, tror jag att det är. Så efter det har vi chans att korrigera. Känns ju bra att man får ordentlig feedback på sitt arbete.
.
Har sett klart en film, hängt upp en maskin tvätt, plockar ur diskmaskinen, ätit mat, popcorn och film med mamma. Käkat choklad, apelsiner och skissat lite. Haft en otroligt chill dag med andra ord.
Nu ska jag strax sova!
.
min julstrumpa. i paketet (från tomten då naturligtvis) låg det srumpor.
Så fruktansvärt bra! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: