ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 20 juli 2012

Kategori: Allmänt

 
 
så gött att vakna och känna sig någorlunda utvilad ;)
Vaknade dock första gången vid sex av att Besos hoppade på mitt huvud. Då var jag dock inte riktigt beredd på att kliva ur sängen, hehe. 
Dock var jag uppe strax efter åtta. morgonpromenad med Vivi! 
sedan lite frukost innan jag knallade upp till huset. Matade katterna och kokade kaffe. 
Promenerade hem igen och smällde i mig lite lunch.
Sedan vart det dags för blåbärsplockning! Självklart började det att regna medans jag stod där, men skam den som ger sig!! Plockde klart, och när jag gjort det så hade det slutat regna, så vi promenixade till Bergsjödal. Vivi fick bada och Besos sprang omkring och såg lite löjligt struntförnäm ut. Mys!
 
Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar. Lax, spenat o morot i ugn. Mumma! Sedan tänkte jag åka och handla .. rolig sysselsättning en fredagkväll ju! ;) fast å andra sidan behöver man inte trängas med en massa andra i affären och på parkeringen vid den tiden.. 
 
 
för några kvällar sedan.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: