ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 23 juni 2012

Kategori: Allmänt

Hoppas ni hade en trevlig midsommar!
 
Själv var jag hemma o slappde. Sjukt trött, antagligen pga allergin, så jag tog mig en power nap mitt på dagen. Underbart gött. Började dock, som alltid, med en timme på cykeln följt av frukost. 
Blev både en och två en timmers promenader under dagen. Den sista i spöregn. Hur sjutton lyckas jag?
 
Midsommarmiddag med familjen. 
Käkade laktosfri grädde med hallon och blåbär eftersom vi inte fick tag på några jordgubbar. 
 
Idag då. 
Har hunnit plocka ur diskmaskinen, cyklat lite drygt en timme, vikt tvätt och ätit frukost. 
Funderar på att gå o sova en stund till. hehe, fick värsta "efter-frukost-sömnbehovet" just nu!
 
besos tyckte det var lite kallt på stranden. 
Bäst då att söka värme från matte ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: