ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 30 juni 2012

Kategori: Allmänt

Så.
Sammanfattar dagen lite kvickt. Började med en 63 minuter och 46 sekunder på cykeln. 
In o käka frulle med mamma. Sedan byta om för att ta med Besos ner och hälsa på Vivi o Sampo. Han fick prova på att åka i cykelkorgen med, vilket gick över förväntan bra. Busade med Sampo och vivi en stund innan vi lånade med Vivi hem. Jag tog en promenad med henne innan det vart in till stan och handla mat samt ge Besos lite social stadsträning. Lagom mycket folk. :)
Hämtade upp Tea och åkte hem. Då vart det kaffe och jordgubbar. Så sjukt gott alltså! 
Efter kaffet unnande jag mig en power nap innan det blev en promenad innan maten. Grillad lax. fattar ni. Grillad Lasx. Dör  vad gott. 
 
Angelica kom och förgyllde min kväll. Lite sommarkrysset, lite te, massa tjöt. Bra skit! 
Har packat ner en massa kläder och grejjer eftersom jag flyttar ner till Vivi en vecka eller så. en del jobbkläder som måste packas ner.. Jobbar ju en vecka till innan jag  har gett mig själv lite ledigt. Ska bli najs det.
 
En kort kvällspromenad med Besos och nu ska jag sooooooova! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: