ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 27 juni 2012

Kategori: Allmänt

Haj hopp!
 
Sitter på golvet, som vanligt, Besos i knät o glor på fotbollen, bloggar och planerar inför morgondagen. Samtidigt. 
Började min dag med 55 minuter på cykeln, följt av en kort promenad med vovven innan jag satte mig på cykeln och trampade till jobbet. Duschade faktiskt på jobbet, fanns tydligen en dusch innen på personalrummets toa. Smidigt! Jobbade 8-16, cykla hem och busa med vovven. En promenad med honom och en utan. Jag trodde verkligen att det skulle regna, men det gjorde det inte. Gött! :) Har hängt åska och regn i luften hela dagen tycker jag.. men men. 
 
Spelade kort med syster. Har saknat att spela kort. Så kul och en så simpel sak att göra tillsammans!
Käkade lite kvällsmat samtidigt, det där med att göra en sak i taget var det va..?
 
Har varit ute en runda till med Besos. Det går framåt! Kopplet i sig är inga problem men det är lite läskigt att vara ute och gå mellan varven...
 
Nu ska jag packa inför imorgon.. någon som vet hur vädret kommer bli?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: