ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 28 juni 2012

Kategori: Allmänt

 
Igår kväll gick jag o lade mig halv elva. 
Tror inte jag har lagt mig så tidigt på flera år, hehe ;) Var dock värt när klockan ringde halv sex i morse. Kravlade mig ur sängen och kissade Besos. 50 minuter på cykeln innan jag pussade vovven hejdå och trampade till jobbet. Ska erkännas att det tog emot lite mer i benen idag.. men sjukt gött samtidigt. Frisk luft på morgonen är guld värt!
 
Jobbade 7.30 - 16 idag med fina Sofie. Hon var gullig och lät mig gå hem en tjugo minuter tidigare. Snällt! Trampade hem och slappade ett tag. Sedan tog Besos och jag en promenad ihop innan jag gick en runda själv. Nu sitter jag o käkar lite o kollar på So You Think You Can Dance. Season 9 and i never get bored! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: