ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 22 mars 2012

Kategori: Allmänt

Helloy.
.
Inte mycket spännande som händer idag inte.
Ska städa, njuta i solen och ikväll blir det dans!
.
Dagar som dessa, när jag inte har något specifikt inplanerat försöker jag
lägga energi på att må bra. Jag kallar det må-bra-dagar.
Det tar energi att må bra.. Behöver dagar som dessa. När jag kan kila ner och hämta Vivi,
tanka lite energi från henne och bara få tänka. Tänka utan att känna att jag egentligen måste komma fram
till ett bra svar. (eller klämma fram ett svar som överrenstämmer med kurslitteraturen, målen för kursen och är
grammatiskt korrekta .. ). Lägga energi på helt värdelösa saker.
.
Som sagt. Solen skiner. Ska snart ut. Ska skriva ner lite bra saker från en sida som jag hittade.
Kom på att internet är en bra källa om man vill arbeta med sina ätstörningar (ogillar det ordet, ätstörning, som om man är störd.. usch.)
.
Nej, det här blev ju inget kul inlägg..
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: