ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 11 maj 2012

Kategori: Allmänt

Upp kvart över sex.
Lite träning.
Stressa till tåget i regnet.
Väl på tåget tog det två sekunder, sen hade tågsätet tekniska problem. Vi blev
stående i VB i 32 minuter. Om det inte var för att jag var trött hade jag lackat ur.
Men men. Kom till praktiken lite försenad.. käkade frukost med barnen. Fall av magsjuka på förskolan.. nämen vad trevligt! Not. Massa frånvaro, så som mest idag hade vi fem barn. Det är nästan så man blir tröttare av att ha få barn än flera.. jaja. Mamma hämtade mig vid 14. Kilade inom och skickade iväg ett paket innan vi begav oss hem och drack kaffe.
Sen dess har jag tagit en timmes promenad.. och det regnade inte!! :) Borde plugga nu, men jag tror jag unnar mig en power nap.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: