ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 2 november 2012

Kategori: Allmänt

 
 
 
Har haft en fin fin dag.
Kom upp i tid och gick en morgonrunda, i regn, innan frukost.
 
Vid lunchtid kom bruden på bilden ovan o förgyllde min dag. Jag toppade håret på henne innan 
vi ät lunch. Kycklingsallad. Satt som en smäck! Varför äter man inte sallad oftare? Gott, enkelt, nyttigt och lätt att variera. 
Kaffe och en bit chokald på maten. Fint ska det va!
 
Fick dessutom en superfin present (som jag tyvärr glömde fota..)
 
Har svängt inom och kramat om världens finaste Angelica med. 
Kvällen har avslutats med Doobidoo med mamma och vovvve samt att jag börjat packa ner alla böcker jag har i bokhyllan. Jag har många böcker i den bokhyllan insåg jag. Böcker och damm!
 
Nu ska jag sova!
 
 
 
Dagens lunch. 
 
 
Dagens efterrätt
 
 
Dagens helt seriösa vän. 
Självklart annamade vi höstmyset o tände ljus! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: