ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 30 november 2012

Kategori: Allmänt

 
kkkkkaaallltt!
 
Har landat i soffan, framför X-factor och datorn.
 
Min dag lite kvickt.
Seeeg upp ur sängen i morse. Var ute med Besos och sedan bytte jag om snabbt innan jag 
körde och lämnade vovven hos Sara. Konstigt nog kändes knät helt OK när jag vaknade i morse, men efter en stunds promenad gjorde det ont igen. Haltade sista biten och det var faktiskt tom jobbigt att trycka ner kopplingne på bilen. Typiskt nog skulle vi idag ha rundvandring på bilden, dagens första lektion. Gick dock helt ok! Efter en tjugo minuter kändes knät helt ok. 
 
efter bilden hade vi (efter lunch) rytmik. Tyvärr upprepade vi en lektion som jag hade i princip likadan i LBU260. Dock helt ok med lite repetition.. Slutade så jag hann med 14.47 tåget. Klämdes i dörrn till tåget dock, eftersom jag hoppade på i sista stund.. aj!
Läste på tåget. Har man en bra bok är det inga problem, håller just nu på med "Handle With Care" av Jodi Picoult, samma författare som skrev "My Sisters Keeper" som jag läste ut för ngn vecka sedan. Älskade den boken, och än så länge avgudar jag den här med! Fantastiskt fin, underbar bok. Kan hämta massa citat som säger så mycket. Kloka ord, argument och dessutom ger den en massa tankar om livet att fundera på samtidigt. Hon växlar mellan att skriva om en helt vanlig vardag, en sån som man känner igen sig i och kan relatera till, till att ta upp ämnen som man inte önskar att någon ska behöva genomlida. 
 
Hämtade Besos hos Sara, sprang in på Apoteket o köpte Ibumetin gel, åkte hem och plockade lite. Var ute och gick och till min lättnad känndes knät bättre och bättre ju längre jag gick :)
 
Kom in, käkade en sen middag och nu sitter jag här! :) Blir underhållen av finaste Angelica och Rahul. Planerar biobesök med syster och Besos snarkar. Mysfredag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: