ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 11 november 20121

Kategori: Allmänt

 
hej hopp.
 
har inte kommit in på blogg.se sen i torsdags, suck. Därav inga inlägg. Ber om ursäkt.
Har iaf haft en bra fredag och en fin fin lördag! Fredagen spenderades några timmr i skolan. Hade musik och rytlag. Lagom en fredag ;) första gången Besos fick vara själv en längre stund i lägenheten, men det gick nog bra. Inga grannar som har klagat än så länge iallafal. Ser jag som ett gott tecken. Var död på fredagskväll,så dbildelen en tidig kväll.
 
igår klev jag dock upp i tid för en promenad med Besos innan mamma oCh jag drog på soffjakt. Hittade en ursöt liten två-sits soffa på Vinden. Den blir bog perfekt, dock är den vit. Jag vet av erfarenhet att en vit soffa inte är speciellt kul, även om det kan vara nog så snyggt. Ska se modet går att färga om den, helst vill jag nog ha den svart. Jag har dock inte fått hem den än, så för tillfället gör jag det jag gör bäst när jag kollad film. Sitter på golvet såklart ;) fick även med mig en hall lampa och fyra muggar samt en vatten kanna. 
 
Lördagkvällen hade jag finvesök av mamma! Hon var ursöt och kom med mat till oss båda som vi kalasadepå. Sedan tog vi en sväng  till maxi och handlade. Vad då tråkigt lördagsnöje? Vet ni hur GÖTT detär att handla när det i princip inte är en kotte i affären ? Man kan springa runt och se allmänt förvirrad ut, helt i fred. Me like bil time.
klämdeen massa popcorn gjorde vi med. Popcorn smaka bäst med min mamma. Så är det bara.
 
bu funderar jag på om jag kan unna mig en powernap? söndagen har hittills bara bestått av att städa hos Anders, käka lunch o dricka kaffe. Borde la kanske öva Pete på gitarren? Och läsa lite kurslitteratur? men sova e ju inye det heller ;) 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: