ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 2 oktober 2012

Kategori: Allmänt

 
God Förmiddag!
 
Har haft ännu en seg långmorgon. Hann tom sitta och svettas en stund på cykeln innan jag tog en timmes promenad med vovven i morse.
Plockade lite här hemma innan jag fixade kaffe och frukost. Har läst bloggar, kollat av GUL o mejlen samt skrivit lite på min tenta. Jobbigt när man har den där känslan av att man egentligen är klar, men inte vågar läsa igenom hela för att skicka in den. Jaja.. ska ta tag i det nu och faktiskt göra det. Hade varit gött med en pluggfri eftermiddag och kväll. 
 
I eftermiddag blir det jobb.. Ska förbereda dansklasserna lite med. Kommer nog gå bra, jag har laddat upp med halstabletter ;) hehe
 
Borde egentligen stryka lite tvätt med, men jag vill inte resa mig när Besos är söt och snaarkar bredvid mig jue! 
Jobbigt dilemma det där.. hehe. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: