ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

lånebok

Kategori: Allmänt

 
Jag lånade en bok på biblioteket.
inte kurslitteratur, utan en skönlitteratur.
My Sister Keeper
sprang på den när jag letade efter en bok till Tea. 
Lånade den mest bara för att jag ääälskar filmen, och har hört att boken är bättre. Har läst 124 sidor, och so far är den superbra! Kan varmt rekomendera den. Jag läser den på engelska, men den är säkert lika bra på svenska..
 
hur som helst.
Det jag skulle komma fram till, att när man lånar en bok vet man ju inte vad den har varit med om. Vem som har lånat den för dig, så att säga. 
My Sisters Keeper är full av små flugor.. !! Döda platta flugor fastkletade på sidorna. Nu snackar vi inte määngder,, men fyra stycken har jag hittat, hitills..
Lite kul att sitta och fundera ut vad, hur och när de hamnade i boken.. ! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: