ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 9 september 2012

Kategori: Allmänt

 
Besos ligger och suckar mig i nacken, stackars hunden är trött ;) Nyss inkomna från en runda i skogen. Mötte inte en enda människa. Inte såg jag ett enda levande väsen , faktiskt. Lite tomt. Men underbart att få gå o  filosofera över livet utan att behöva ta hänsyn till något. 
 
Unnade mig en promenad själv i morse.. musik i öronen. Mötte bara en person då med. Vad är det med söndagar? Kommer folk inte ur sängen innan klockan 12 eller vad?! Inte mig emot dock, får ha vägen för mig själv :)
 
Tog en långfrukost med, men innan dess fick jag ryck och torkade av skåpsluckorna i köket. Det behövdes kan jag ju lugnt påstå. 
Nu tänkte jag plugga lite innan jag fixar iording en lunch. 
 
Peace and love ya´ll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: