ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 29 april 2013

Kategori: Allmänt

 
Upp klockan 5.00. Fixa kaffe! 
Ut med vovven, in och byta om, trampa till tåget (tack mormor och morfar för cykeln!). Försökte att inte snarka på tåget, vet inte om jag lyckades dock, hehe. Snubben bredvig mig hade dock en sån rökhosta att han (förhoppningsvis) överröstade mina snarkningar ;)
Hade tenta. Matematiska begrepp. Så ovant att skriva fort för hand, eller på tid ska jag säga. Att anteckna fort under en föreläsning går bra, men inte när man vet att någon annan måste kunna tyda ens kråkfötter.. 
Kom hem, ut med vovven, hämta ut ett paket, tanka bilen, in och damsuga och nu ska jag betala en räkning.. 
 
Hujedamig vad dagen sprang förbi!
 
Ska försöka planera vecka lite, imorgon är det till exempel en roadtrip med mig själv som sällskap till Borås som gäller. Ser jag fram emot, not. Men måste man så måste man!
 

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Hej!

    Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

    Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

    För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

    Med vänlig hälsning,
    Emilie
    Hittarecept.se

    2013-04-30 | 15:33:52
    Bloggadress: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här: