ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

söndag 25 april 2013

Kategori: Allmänt

 
Avslutar den här södagen med att kolla ponnyakuten och kika på begreppen inför begreppstentan som är imorgon. 
Har inte alls en bra magkänsla inför den där tentan.. har varken haft motivation eller mental ork till att ta tag i pluggandet. Har mått otroligt illa hela dagen idag med.. irriterande som attans. 
 
Hur som haver. 
 
Har iaf haft en bra helg. Igår städade jag hos A o M vilket i princip tar hela förmiddagen eftersom jag ju måste åka ut till VB; brukar passa på att ta en promenad där med när jag ändå är där ute. Kul med lite miljöombyte för Besos med.. Sedan kom min fina mamma och förgyllde min eftermiddag. Kaffe med mamma är bäst! :)
 
  Besos håller i detta nu med att gräva ner ben i soffan. hehe, hittade ben i sängen häromdagen med.. tre stycken. Underbart.. ;)
 
Idag har det ju faktiskt varit helt ok väder med! Lite blåsigt, så att sitta och chilla på balkongen var tyvärr inte jättemysigt. Men att se solen lysa ger lite energi bara det tycker jag!
 
Nä, om man skulle kika vidare på tentan..?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: